lørdag den 8. september 2012

Smukke øjne.....

Jeg bliver helt varm indeni, når jeg ved at dette faktisk er MIN datter. Det er stadig mærkeligt at tænke på at jeg er nogens MOR...... En er altså min datter. Det er sgu da vildt, og jeg er vild med hende.

Hun er så fantastisk. Hun er et nemt barn, sover godt og græder sjældent, men lige pt er hun i rivende udvikling, og midt i sit 12 ugers tigerspring, så vi har haft lidt gråd idag, men nu ligger hun her ved siden af mig i sofaen og sover. Uhhh bliver så varm om hjertet.

Smukke skønne Alma - Vores datter.



 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig også underligt, at man pludselig er blevet mor, selvom man har forberedt sig på det igennem hele graviditeten.. Men tit tager jeg mig stadigvæk i ikke at kunne forstå, at N er min skønne, lille søn..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så vildt - på den skønneste måde. Kan få helt sug i maven når hun griner til mig.

      Slet