fredag den 24. august 2012

Nyt navn på bloggen.

Efter at have kommenteret på Simone's blog, hvor jeg skrev at jeg havde opgivet min blog fordi der aldrig rigtig kom gang i den, selvom jeg kommenterede og besøgte mange blogge hver dag, så overvejer jeg nu at starte min blog op igen.

Siden jeg har skrevet på bloggen sidst er jeg blevet mor til den skønneste lille pi, lille Alma. Hun er 10 uger idag, og fuldstændig fantastisk. Hun kan sende mig smil så jeg fuldstændig smelter.

Nu har jeg startet med at ændre navnet på bloggen, og så må vi se om jeg føler for at komme igang med at blogge igen.

 
Her kan I ihvertifald se min skønne lille prinsesse, som kom til verden efter 13 timer med vedrop, og kejsersnit. Hun er født d. 15 juni kl. 03.22.

4 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dejlige lille Alma :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med lille Alma - hvor er hun skøn :D

    SvarSlet
  3. Av, 13 timers ve-drop lyder ikke rart!

    Godt hun kom ud, i det mindste ;-)

    Jeg glæder mig til at læse med hos dig :-)

    SvarSlet
  4. Velkommen tilbage og stort tillykke med den lille pige. Hun er godt nok yndig :0)

    SvarSlet