tirsdag den 28. august 2012

Lidt nyt til Alma.

Idag har Alma og jeg været hos APA, hvor vi går på et efterfødselshold, sammen med de samme piger (og deres babyer) som jeg gik til fødselsforberedelse med. Vi mødes hver tirsdag fra 9.30 til 12.15, og laver øvelser med babyerne og med os selv, og så får vi sludret en masse baby sludder, hvilket er rigtig hyggeligt. APA er super godt, og det kan jeg varmt anbefale.

Efter APA, som i øvrigt står for Afspændings Pædagogernes Aftenskole, tog Alma og jeg i Fields, og shoppede lidt. Jeg går normalt ikke op i at tøjet som Alma har på skal være mærke, men nu havde jeg et gavekort til Bahne, og så ville jeg bruge det på noget til Alma, og det blev så denne Hummel body og 3 Hummel hagesmække, begge dele for 250 kr.

Jeg købte også træ bogstaver til Alma's værelse, som jeg længe har haft kig på. Planen er at de skal op og stå på en lille mini hylde som skal hænge over hendes seng. Jeg ligger selvfølgelig et billede ind når vi har fået det op og hænge. Bogstaverne koster 10 kr stykket i Bahne, og de er ca. 12 cm høje, og kan fåes i mange farver.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar