mandag den 20. februar 2012

Som tiden dog går.....

Ja, så er jeg tilbage med et lille  indlæg, og nu håber jeg for alvor at jeg kan blive bedre til at blogge lidt mere fast. Der er sket så meget siden sidst.

Søren og jeg skal være forældre, hvilket bare er virkelig stort. Jeg er 23 uger henne nu, og jeg har det fantastisk, og det har jeg egentlig haft næsten hele vejen indtil nu. Jeg har termin d. 16 juni, så det bliver et lille sommerbarn vi får.

Jeg vil prøve at blogge så meget det er muligt for mig, og sætte billeder ind af maven osv.

2 kommentarer:

  1. Iih tusinde gange tillykke med det, det bliver da super med et sommervarmen. En helt ny tilværelse venter jer. Glæder mig til at følge med herinde.

    SvarSlet
  2. Tillykke med gode omstændigheder ;o)
    Det bliver jo fantastisk..

    SvarSlet