søndag den 26. august 2012

Design a'la Alma......

Bloggen har fået nyt navn og udseende, og hvorfor?

Fordi min mor og jeg syer en del efter Alma er kommet til verden, og så har jeg designet et mærke som vi kan sy i de ting vi syer, og navnet blev altså Design a'la Alma.

Syntes selv at mærket er blevet rigtig fint og glæder mig meget til at sy en masse lækre ting, som mærkerne kan komme i.

Det første jeg har syet til hende er dette sengetøj, som jeg netop er blevet færdig med. Stoffet er købt i Stof og Stil i Roskilde. (Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at vende billedet rigtigt, har prøvet alt muligt)



2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det fint! :) Jeg tror, at billedet skal vendes rigtigt på computeren først - altså inden du uploader det :)

    SvarSlet
  2. Jeg har prøvet det, og det virker ikke. Jeg har vendt det og gemt det på computeren, men så snart jeg sætter det ind her, så vender det forkert. Det samme gælder det billede jeg ville have i toppen af min siden, det kunne jeg heller ikke få rigtig ind.

    SvarSlet